network-manager-vpnc - master

Ahoj.

Nový stav modulu network-manager-vpnc - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/network-manager-vpnc/master/po/sk

1) Ja som termín "zväzok kľúčov" nevymyslel. Áno, v reále sa pridáva "na" zväzok, ale keďže beriem keyring ako úložisko, nesedí mi to tam - pridať heslo na úložisko kľúčov...

3) 6) Zvláštne. Ty si vždy bol za čo najpresnejši držanie sa pôvodného reťazca (nehovorím, že doslovne, to je jasné). Tebou navrhovaná zmena v 3) ale podľa mňa nesedí s msgid.

9) Dôraz je na tom TCP. A je to titulok chybovej hlášky.

11) :-D To netuším. Skúsim sa ich spýtať v Bugzille.

15) Preklad "user name" ako "používateľské meno" je zaužívaný, nachádza sa na viacerých miestach. Prečo to meniť?
13, 14, 16) Z pohľadu komentára č. 15 by to malo zostať tak, ako to je. Aj v súvislosti s 1. a 8. reťazcom v PO súbore.

Pavol Šimo
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.