Re: Nezrovnalosti v zozname =?utf-8?B?xI1s?= =?utf-8?Q?enov_t=C3=ADmu?=

Ahoj Jozef,

On Sat, May 30, 2009 at 03:33:55PM +0200, Marcel Telka wrote:

> Keďže sa situácia doteraz nijako nezmenila, vylúčil som účet KaiSVK zo
> zoznamu členov tímu.

V registračnej správe
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-March/msg00043.html
máš uvedené meno veľkými písmenami (JOZEF PETERKA). To spôsobuje
problémy rôznym kontrolným skriptom, ktoré s registračnými správami
pracujú (napr. check-team). Na to, aby sa podobné problémy odstránili,
pošli, prosím, registračnú správu ešte raz (podľa nového návodu na
http://live.gnome.org/SlovakTranslation v časti "Zmena údajov člena
tímu") s menom s malými písmenami (Jozef Peterka).

Ďakujem.

PS: Keďže pri riešení predchádzajúcej nezrovnalosti s Tvojim členstvom v
tíme (pozri vyššie KaiSVK vs. Kai) som sa od Teba nedočkal žiadnej
odpovede, začínam mať dojem, že si prestal mať záujem pracovať ako člen
nášho tímu. Tomu nasvedčuje aj fakt, že si od svojej registrácie za
člena (t.j. za vyše dva mesiace) nepožiadal o pridelenie žiadneho modulu
na preklad. Ak teda nedôjde k vyriešeniu tejto novej nezrovnalosti v
Tvojej registrácii (JOZEF PETERKA) do 7. júna 2009, 12:00 CEST, budem to
považovať za potvrdenie mojej domnienky a z tímu Ťa vylúčim. Samozrejme,
takéto prípadné vylúčenie z tímu nie je nič tragické. Ak budeš mať v
budúcnosti opäť záujem v tíme pracovať, budeš sa môcť kedykoľvek
zaregistrovať znova.