=?utf-8?B?RnJhbnRpxaFlayBFbGnDocWhIFttYWls?= =?utf-8?Q?man-bounces=40gnome=2Eorg=3A_gnome-sk-list_upozornenie_o_odhl?= =?utf-8?B?w6FzZW7DrV0=?=

Ahoj František,

Včera si sa odhlásil z mailing listu gnome-sk-list. Keďže prihlásenie v
gnome-sk-list je podmienkou členstva v Prekladateľskom tíme GNOME do
slovenčiny zdá sa, že nastala jedna z týchto možností:

1) K Tvojmu odhláseniu z mailing listu došlo omylom. V tomto prípade Ťa
prosím o opätovné prihlásenie sa do mailing listu. Pokiaľ si sa z
mailing listu neodhlásil sám, daj mi vedieť, prosím, a pokúsim sa
preskúmať, ako k odhláseniu došlo.

2) Už viac nechceš byť prekladateľom GNOME a členom Prekladateľského
tímu GNOME do slovenčiny. V tomto prípade Ťa prosím, aby si potvrdil, že
naozaj nechceš byť prekladateľom. Mimochodom, je to jedna z mála
povinností Prekladateľa (podľa http://live.gnome.org/SlovakTranslation)
a znie takto:

Oznámiť stratu záujmu byť členom tímu.

Ďakujem.

PS: Pokiaľ od Teba nedostanem odpoveď do 4. júna 2009, 12:00 CEST budem
to považovať za potvrdenie bodu 2) vyššie.

----- Forwarded message from mailman-bounces gnome org -----