Re: Nezrovnalosti v zozname =?UTF-8?B?xI1sZW5vdiB0w61tdQ==?=

Marcel Telka  wrote / napísal(a):
On Sat, May 23, 2009 at 07:12:54AM +0200, Peter Mráz wrote:
To je síce pravda ja som ten mail tiež napísal tak že som skopíroval šablónu na tej stránke a potom poprepisoval údaje.
Podľa mňa tam treba napísať
Upozornenie: Uvádzajte celé meno a to tak, že prvé písmeno dáte veľké a ostatné malé. Uveďte celé meno, a to preto...
a dať to tam hrubým nech to každému udre do očí

Myslím, že to netreba. Keď to niekto pošle nesprávne, tak mu to
jednoducho napíšem a on to pošle znova. V tých problematických prípadoch
došlo k tomu, že sa jednalo o prvé registrácie a nevšimol som si to,
resp. neuvedomil som si, že by to mohlo robiť nejaký problém. Preto som
tie reistrácie akceptoval bez výhrad.

Myslím, že to nie je problém, ktorému by sme mali venovať ďalší svoj čas
:-).
myslím že prevencia by bola v tomto prípade účinejšia ako náprava
ak to na tú stránku nenapíšeš príde ti ešte veľa registrácií, v ktorých to ludia neurobia dobre a kazdemu budes musiet poslat nech to opravi - co je strata casu tvoja ale aj tých čo to budú musiet poslat znova
hawk