Re: Nezrovnalosti v zozname =?UTF-8?B?xI1sZW5vdiB0w61tdQ==?=

To je síce pravda ja som ten mail tiež napísal tak že som skopíroval šablónu na tej stránke a potom poprepisoval údaje.
Podľa mňa tam treba napísať
Upozornenie: Uvádzajte celé meno a to tak, že prvé písmeno dáte veľké a ostatné malé. Uveďte celé meno, a to preto...
a dať to tam hrubým nech to každému udre do očí