Re: Nezrovnalosti v zozname =?UTF-8?Q?=C4=8Dlenov?= =?ISO-8859-1?Q?_t=EDmu?=

uved tam priklad registracie pouzivatela juraja janosika, ktory ma
zaujem aktivne prekladat aplikaciu ORCA, ale zatial nema ziadne
skusenosti. to bude asi najnazornejsie...

mirek
V Piatok, 22. máj 2009 o 16:53 +0200, Marcel Telka napísal(a):

--
e-mail: mirek[[at]]cnl.sk
jabber: mirek[[at]]jabbim.sk

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc, .docx a .ppt (power
point)
precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html