Re: Nezrovnalosti v zozname =?UTF-8?Q?=C4=8Dlenov?= =?ISO-8859-1?Q?_t=EDmu?=

no - pri registracii som sa striktne drzal tohto:

napísať na adresu gnome-sk-list gnome org registračnú správu s predmetom
Nový člen tímu: MENO PRIEZVISKO tohoto znenia:

MENO a PRIEZVISKO su uvedene velkymi pismenami, tak som sa aj ja
registroval velkymi pismenami. ale preregistrujem sa ;)

mirek

V Piatok, 22. máj 2009 o 15:58 +0200, Marcel Telka napísal(a):

--
e-mail: mirek[[at]]cnl.sk
jabber: mirek[[at]]jabbim.sk

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc, .docx a .ppt (power
point)
precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html