Nezrovnalosti v zozname =?utf-8?B?xI1sZW5v?= =?utf-8?Q?v_t=C3=ADmu?=

Ahoj.

V zozname členov tímu máme niekoľko nezrovnalostí, ktoré by som rád
vyriešil. V tejto súvislosti som na stránku
http://live.gnome.org/SlovakTranslation pridal návod, ako v prípade
potreby poslať nový registračný mail so zmenenými údajmi.

Nezrovnalosti sa týkajú týchto ľudí:

Miroslav Biňas
--------------

V registračnej správe
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-February/msg00007.html
máš v predmete uvedené meno veľkými písmenami (MIROSLAV BIŇAS). Pošli,
prosím registračnú správu ešte raz (podľa nového návodu) s menom s
malými písmenami (Miroslav Biňas).

Ďakujem.

Jozef Peterka
-------------

Na stránke http://l10n.gnome.org/teams/sk si uvedený dvakrát ako člen
tímu. Raz ako Kai a druhýkrat ako KaiSVK. Podľa Tvojho registračného
mailu na
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-March/msg00043.html je
správne Kai. Ak chceš používať účet KaiSVK (t.j. zmeniť ho z Kai), pošli
nový registračný mail podľa nového návodu.

V každom prípade jedno zo svojich členstiev budeš musieť z tímu
odstrániť.

Pokiaľ sa situácia do 30. mája 2009, 12:00 CEST nezmení, účet KaiSVK
vylúčim zo zoznamu členov tímu.

Ďakujem.

Peter Mráz

Na stránke http://l10n.gnome.org/teams/sk si uvedený dvakrát ako člen
tímu. Raz ako etkinator a druhýkrat ako etki. Podľa Tvojho registračného
mailu na
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-April/msg00094.html je
správne etkinator. Ak chceš používať účet etki (t.j. zmeniť ho z
etkinator), pošli nový registračný mail podľa nového návodu.

V každom prípade jedno zo svojich členstiev budeš musieť z tímu
odstrániť.

Pokiaľ sa situácia do 30. mája 2009, 12:00 CEST nezmení, účet etki