gnome-settings-daemon - master

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-settings-daemon - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-settings-daemon/master/po/sk

3) Zdá sa mi, že to sú nové reťazce, ktoré pridal niekto iný - ešte to preverím a prípadne nahlásim do bugzilly.

5) To asi znamená vymyslieť nový názov technológie - obsahuje to viac modulov, minimálne ma teraz napadá gdm. Momentálne sa mi zdá najlepší preklad "poskakujúce klávesy".

I) Bz #582988. Keďže sú ale preklady rovnaké, myslím, že sa správnosti prekladu netýka vyriešenie tejto chyby.

Pavol Šimo
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.