Re: check-po: =?ISO-8859-1?Q?N=E1stroj?= na kontrolu =?ISO-8859-1?Q?form=E1tu?= =?ISO-8859-1?Q?_Slovensk=FDch?= PO =?ISO-8859-1?Q?s=FAborov?=

skusal som vsetky svoje moduly:

./check-po.sh cheese.po
./check-po.sh hamster-applet.po
./check-po.sh banshee.po

chyba je asi niekde tu:
Full name: Miroslav Biňas
User full name: Miroslav Binas

chyba tam makcen na 'n'. nepozeral som do kodu, tak neviem, ze odkial sa
toto berie, ale v .po suboroch je to 'n' s makcenom a zaregistrovany som
tiez s makcenom. tak neviem...

mirek
V Nedeľa, 17. máj 2009 o 21:42 +0200, Marcel Telka napísal(a):

--
e-mail: mirek[[at]]cnl.sk
jabber: mirek[[at]]jabbim.sk

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc, .docx a .ppt (power
point)
precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html