Re: =?iso-8859-1?Q?Slovn=EDk?=

Ahoj,

On Sat, May 16, 2009 at 09:45:17PM +0200, lui wrote:
> [...]
> konzistentný naprieč Gnome, teraz si musím niektoré často používané
> termíny overovať s inými aplikáciami.
>
> Vôbec, otázky prekladu by si zaslúžili širšiu diskusiu alebo skôr
> rukoväť pre nás nových (napr. osobitosť vs neutralita prekladu, doslovná
> presnosť vs významové zjednodušenie, použitie zaužívaných termínov v
> pôvodnom jazyku vs vynaliezanie slovenských náprotivkov, vzťah
> prekladovej terminológie Gnome ku KDE, windows, OSX). Vyzerá, že "staré"
> jadro týmu už tieto otázky zodpovedané má, pretože to, čo je preložené,
> je preložené zrozumiteľne a zároveň nepôsobí nijako rušivo.

Áno. Niečo podobné mám v pláne už dlhší čas. Myslím, že už to mám aj
vcelku premyslené, len som sa zatiaľ nedostal k realizácii. Všetko je
problém nedostatku času.

Poprosím vás preto ešte o trpezlivosť...

Ďakujem.

> Ľudo
>
> V Sobota, 16. máj 2009 o 17:52 +0000, Jaroslav Rynik napísal(a):

Tento slovník má, bohužiaľ, k dokonalosti ďaleko...

Ako som už spomínal vyššie, plánujem a chcem to urobiť.