Pomoc s prekladom gnome-blog

Čaues,
prekladám gnome-blog :)

1. Neviem, ako preložiť "web log".
msgid "Post entries to a web log"
msgstr "Poslať položky do webového záznamu"
Nemyslím, že to je vhodný preklad. Nikde v aplikácii som sa s týmto reťazcom nestretol, takže neviem si takto pomôcť. Pozeral som sa do českého prekladu, ale tam to nie je vyriešené o nič lepšie ("Odeslat položky do web logu").

2. Čo s týmto? (druhá veta)
msgid ""
"The bloggerAPI server (%s) reported an error I don't understand: '%s, %s'. \n"
"\n"
"Please email this error message to seth gnome org so I can address it."
msgstr ""
"BloggerAPI server (%s) ohlásil chybu, ktorej nerozumiem: '%s, %s'. \n"
"\n"
"Prosím, pošlite email s hlásením tejto chyby na adresu seth gnome org   "
...aby som na ňu mohol reagovať?
Nie som si istý.