Re: =?utf-8?Q?=C5=BEiados?= =?utf-8?B?xaU=?= o preklad gnome-terminal

Ahoj,

On Tue, May 12, 2009 at 01:46:42PM +0200, Frantisek Elias wrote:
> Zdar,
> Je preložených už 70%, takže ten zvyšok by som mal zvládnuť. Vlastne som
> už začal :) teraz už len testujem a opravujem dodatočné chyby.

Na začiatok si vyber, prosím, nejaký modul, ktorý vôbec nie je
preložený, pretože v prípade čiastočne (a podstatne) predpreloženého
programu si nevyskúšaš všetky aspekty, ktoré prekladanie obnáša. Zvlášť
v prípade, keď si začínajúci prekladateľ.

Samozrejme, keď si úspešne preložíš niečo od začiatku (od nuly), môžeš
potom požiadať o preklad gnome-terminal (ak bude v tom čase voľný).