Re: Navod/pomoc

Ahoj.

On Wed, May 13, 2009 at 07:31:50PM +0200, kyberdev wrote:
> Ahojte, som tu novy a zatial som prekladal v Rosette. Kedze na
> http://live.gnome.org/SlovakTranslation som informacie, ktore
> potrebujem nenasiel, obraciam sa sem. Z mailov som zatial vydedukoval
> nasledovne (ak sa v niecom mylim, prosim opravte ma resp. obetujte par
> uderov do klavesnice na nejaky strucny navod, radsej sa spytam nez mam
> nieco pokazit):

To je správny prístup :-)

> 1. na http://l10n.gnome.org/module si vyberiem co chcem prekladat ak
> to nie je nikomu pridelene v tabulke na
> http://live.gnome.org/SlovakTranslation

Presne tak. Odporúčam si na začiatok vybrať modul, ktorý ešte vôbec nie
je do slovenčiny preložený v rozsahu max. 300 reťazcov.

> 2. napisem ziadost na gnome-sk-list gnome org ze chcem prekladat napr.
> ZEMIAKY (cakam alebo necakam na schvalenie?)

čakáš.

> 3. pri prislusnom module zadam akciu Rezervovat na preklad
> 4. prelozim co treba
> 5. odoslem preklad na gnome-sk-list gnome org (a Vertimusu?)

Iba do Vertimusu. Je to popísané v tabuľke na
http://live.gnome.org/SlovakTranslation
Vertimus pošle notifikáciu do gnome-sk-list automaticky sám.

Bod 3 môžeš urobiť až tesne pred bodom 5.