Re: Re: lokalizacia gnome - zamyslenie

väčšina ľudí sú takí čo chceli prekladať Ubuntu cez Launchpad a som ich
sem preposlal, dúfam že to tu nezahlťujem

Peter Mráz: verím že sa to vyrieši, buď prosím trpezlivý, na začiatku
som aj ja mal nervy ale časom som zistil, že to bolo správne

V Utorok, 12. máj 2009 o 11:07 +0000, gnome-sk-list-request gnome org
napísal(a):

--
Using: Linux
Jabber/XMPP: pk jabbim sk