Re: na zamyslenie

sorry za tu bIrokraciu. az teraz som si vsimol, ako fajne som to
napisal :-)

mirek
V Utorok, 12. máj 2009 o 14:01 +0200, mirek napísal(a):

--
e-mail: mirek[[at]]cnl.sk
jabber: mirek[[at]]jabbim.sk

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc, .docx a .ppt (power
point)
precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html