paperbox - master

Ahoj.

Nový stav modulu paperbox - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/paperbox/master/po/sk

S tým prehľadávačom som si to rozmyslel. Tá dvojzmyselnosť slova prehliadať my stále vadí, ale ak by bolo v 1 programe GNOME prehliadač a v druhom prehľadávač, používatelia by z toho mohli mať "hokej".

Preklad "browse" ako "prehľadávať" som nechal. Kvôli tomu významu som to radšej nechal tak, aby v slovenskom preklade neboli sloveso a podstatné meno odvodené.

Jaroslav Ryník
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.