=?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXUgSmFyb3NsYXYgUnluw61r?=

Meno: Jaroslav Ryník
E-mail: jrynik yahoo co uk

Člen gnome-i18n gnome org: nie
Člen sk-i18n lists linux sk: nie
Člen gnome-sk-list gnome org: áno
Bugzilla: jrynik yahoo co uk
Damned Lies: http://l10n.gnome.org/users/jrynik/
Člen tímu: áno

Skúsenosti s prekladmi:
- doplnil som slovenský preklad hry gbrainy,
- doplnil som preklad programu Tux Paint,

- preložil som aj niekoľko internetových stránok,
  napr. http://www.slovnyk.org.ua/.

Chcem pomôcť:
Nemám Linux, ale môžem pomôcť s prekladom programov, ktoré majú inštalátora pre Windows (napr. gbrainy) a s modulmi, ktoré obsahujú menej náročnejšie reťazce na kontrolu, napr. libgweather - zoznam miest pre aplet Počasie, paperbox a gnome-launch-box)

Na GNOME sa mi páči, že nejde o komerčný produkt a poskytuje možnosť spolupráce v tíme, čo poskytuje priestor na diskusiu, čo mi umožní svoje vedomosti nielen využiť, ale si ich aj obohatiť. Okrem toho sa súbory na preklad sa dopĺňajú o nové frázy, takže preklady treba priebežne dopĺňať.