Re: =?UTF-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU6IE1pbGFuIFNsb3bDoWs=?=

Marcel Telka  wrote / napísal(a):
On Fri, Jul 31, 2009 at 03:33:06PM +0000, Jaroslav Rynik wrote:
S tým ideálnym systémom máš pravdu.
Navyše, to, ako chce niekto pomôcť, by asi málokto napísal verzálkami, ale myslím si, že k menu a priezvisku by sa zišlo nejaké upozornenie.

Napr. napísať na adresu gnome-sk-list gnome org registračnú správu s predmetom Nový člen tímu: MENO PRIEZVISKO tohoto znenia (v správe ani v jej predmete, prosím, nepoužívajte VERZÁLKY.)

Načo to komplikovať? Napíše zle, upozorníme a druhýkrát napíše dobre.

napíše zle druhý krát, tretí krát, po štvrtý krát sa na to vybodne ako pán Slovák a pojde robiť niečo tam kde je otvorený systém skutočne otvorený a nesnaží sa odradiť človeka debilnou registráciou. Ja také systémy neznášam. Ak narazím vo fóre na problém a poznám jeho riešenie a aj by som dotyčnému pomohol ale mám tráviť pol hodinu registráciou do fóra tak sa na to radšej vyprdnem (rozumné fóra používajú captchu).

Času tu nemá nikto asi na zvyš tak to ludom ulahčujte a nekomplikujte. Na jednej strane chcete aby sem ludia prišli prekladat a na druhej ich takýmito zbytočnými formalitami odrádzate.

Zdá sa mi že ste ešte nepochopili že je vek web 2.0 tak nechápem prečo sa človek musí registrovať debilným mailom.