Re: Re: =?ISO-8859-1?Q?Nov=FD?= =?UTF-8?Q?_=C4=8Dlen?= =?ISO-8859-1?Q?_t=EDmu=3A?= Milan =?ISO-8859-1?Q?Slov=E1k?=

Ahoj Peťo,

aj ja som mal tuším problém s registráciou, ale chce to striktné
pravidlá, mená sú menej anonymné ale ak si známy pod pseudonymom tak to
treba vyriešiť

čo ak mám JS vypnutý? podľa mňa by sa to zase rozdeľovalo na viac webov
a to nie je moc dobré, skôr tam dať odkaz na nejaký správne vyplnený
e-mail

niečo ako launchpad určite nie, síce to uľahčuje robotu ale taký
prekladateľ si potom nevie ani preklad aplikovať do systému na
odskúšanie, myslím, že preklad cez .po súbory je nenáročný

slovník, tak to ja neviem, v tejto oblasti som nezaangažovaný (zatiaľ)

V Štvrtok, 30. júl 2009 o 12:00 +0000, gnome-sk-list-request gnome org
napísal(a):

--
Using: Linux
Jabber/XMPP: pk jabbim sk