Re: znenie prekladu k licencii programov

Zdravím všetkých.

Tu je niekoľko prekladov licencie. Pozrite sa na to a pokúsme sa nájsť
zhodu aspoň v termínoch, keď už nie v slovoslede.
Adresy FSF sú rozdielne

PackageKit je slobodný softvér; môžete ho šíriť a meniť za
podmienok GNU General Public License, ktorú publikovala
Free Software Foundation; buď verzie 2 licencie alebo
(ak sa tak rozhodnete) ktorejkoľvek neskoršej verzie.

PackageKit je šírený v nádeji, že bude užitočný, ale bez
AKEJKOĽVEK ZÁRUKY, aj bez implicitnej záruky OBCHODOVATEĽNOSTI
alebo VHODNOSTI NA URČITÝ ÚČEL. Podrobnosti nájdete v
GNU General Public License.

Spolu s týmto programom by ste mali dostať aj kópiu
GNU General Public License. Ak nie, napíšte Free Software
Foundation, Inc., 51 Franklin Street, Fifth Floor, Boston, MA
02110-1301, USA.

Tento program je bezplatný; môžete ho rozširovať a/lebo upravovať v
súlade s podmienkami  licencie GNU General Public License vydanej
organizáciou Free Software Foundation, a to buď verzie 2 tejto licencie
alebo (podľa vlastného uváženia) akejkoľvek neskoršej verzie.

Tento program sa distribuuje s nádejou, že bude užitočný, ale BEZ
AKEJKOĽVEK ZÁRUKY; dokonca aj bez nepriamej záruky o PREDAJNOSTI alebo
VHODNOSTI NA KONKRÉTNY ÚČEL. Viac podrobností nájdete v licencii GNU
General Public License.

Spolu s týmto programom ste mali obdržať kópiu licencie GNU General
Public License. Ak ste ju neobdržali, navštívte stránku
http://www.gnu.org/licenses/.

Brasero je slobodný softvér; môžete ho ďalej šíriť alebo upravovať v
súlade s ustanoveniami licencie GNU General Public License vydanej
Nadáciou Slobodného Softvéru (Free Software Foundation). Je na Vašom
uvážení, či budete postupovať podľa verzie 2 alebo niektorej
nasledujúcej verzie tejto licencie.

Brasero je šírený v nádeji, že bude užitočný, avšak bez AKEJKOĽVEK
ZÁRUKY, dokonca i bez odvodenej záruky PREDAJNOSTI alebo VHODNOSTI PRE
URČITÝ ÚČEL. Ďalšie podrobnosti hľadajte v GNU General Public License.

Spolu s Braserom by ste tiež mali obdržať kópiu GNU General Public
License; v opačnom prípade sa obráťte na Nadáciu slobodného softvéru -
Free Software Foundation, Inc., 51 Franklin Street, Fifth Floor, Boston,
MA 02110-1301, USA

Totem je slobodný softvér; môžete ho redistribuovať a/alebo upravovať
pod podmienkami Všeobecnej verejnej licencie GNU vydanou Free Software
Foundation; buď vo verzii 2 tejto licencie alebo (podľa vášho výberu)
ľubovoľnej novšej verzii.

Totem je distribuovaný v dúfaní, že bude užitočný, ale BEZ ŽIADNEJ
ZÁRUKY; dokonca bez zahrnutej záruky o PREDAJNOSTI alebo VHODNOSTI PRE
ŠPECIÁLNY ÚČEL. Viac podrobností sa dočítate vo Všeobecnej verejnej
licencii GNU.

Mali by ste všeobecne uznávať kópiu Všeobecnej verejnej licencie GNU
spolu s programom Totem; ak nie, napíšte do Free Software Foundation,
Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA

Tento program je voľne šíriteľný softvér. Môžete ho šíriť a modifikovať
podľa ustanovení Všeobecnej verejnej licencie GNU, vydávanej nadáciou
Free Software Foundation a to buď verzie 2 tejto licencie, alebo (podľa
vášho uváženia) kterejkoľvek neskoršej verzie.

Tento program je rozširovaný v nádeji, že bude užitočný, avšak BEZ
AKEJKOĽVEK ZÁRUKY. Neposkytujú sa ani odvodené záruky PREDAJNOSTI alebo
VHODNOSTI PRE URČITÝ ÚČEL. Ďalšie podrobnosti hľadajte vo Všeobecnej
verejnej licencii GNU.

Kópiu Všeobecnej verejnej licencie GNU ste mali dostať spolu s týmto
programom. Ak sa tak nestalo, požiadajte o ňu Free Software Foundation,
Inc., 675 Mass Ave, Cambridge, MA 02139, USA.

Tento program je slobodný softvér. Môžete ho šíriť a upravovať podľa
ustanovení obsiahnutých v GNU General Public Licence a vydaných nadáciou
Free Software Foundation v 2., prípadne (podľa vášho uváženia)
ktorejkoľvek neskoršej verzii tejto licencie.

Tento program sa distribuuje v nádeji, že bude užitočný, ale BEZ
AKEJKOĽVEK ZÁRUKY, a dokonca i bez implicitnej záruky OBCHODOVATEĽNOSTI
alebo VHODNOSTI NA URČITÝ ÚČEL. Podrobnosti sa dočítate v
GNU General Public License.

Kópiu GNU General Public License ste mali obdržať spolu s týmto
programom. Ak sa tak nestalo, požiadajte o ňu na adrese: Free Software