=?UTF-8?Q?Re=3A_=C5=BDiados=C5=A5_o_preklad_gnome=2Dpackagekit?=

2009/7/9 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> Ja check-po vždy púšťam tak, že ho wget-om sťahujem. Pozri:
> http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-April/msg00055.html
>
> Ak by v check-po bola online kontrola, potom sa to naozaj v ničom nelíši
> od sťahovania wget-om.

Preco by pouzivatel mal robit nieco rucne (stahovanie alebo kontrola
aktualnosti pri kazdom spusteni), ked to moze robit skript zanho?
Patch v prilohe.

Z mojho predosleho patchu si nepouzil popis, myslim ze by bolo vhodne
aby v skripte bol kratky popis jeho funkcie. Moja formulacia bola len
navrh. Doplnil som ho o prehlad zavislosti skriptu.

> No, ak mám byť presný, nie som na Slovensku :-).

V tej casti som presny nebol, ale predpokladam ze podla § 2 sa tento
zakon na teba vztahuje.

> Myslím, že nemáš úplne pravdu. Ja som sa žiadneho práva nevzdal.
> Postupoval som podľa § 17, ods. 1, písm. b) a c).

Zmylil som sa v tom, ze nejde o § 17 ale zrejme § 18 odsek 3, 4 a 5. (IANAL)
Podla odseku 5. sa majetkovych prav nemozes vzdat (napr. napisanim, ze
je to public domain).
Podla odseku 4. nemozem tvoje dielo sirit, lebo si mi neudelil suhlas.

Dosledky su vysvetlene napr. v [1]. Samozrejme, ze plati "kde nie je
zalobca nie je ani sudca" ako je napisane v [2], ale tvoj umysel
(oznacenie "Public Domain") zrejme nie je pravne zavazny, teda dalsi
pouzivatel sa spolieha na tvoju dobru volu.

Nie ze by som si myslel, ze by si chcel v tomto pripade nejake svoje
prava uplatnovat, ale ked uz to preberame nech je to pokial mozno
presne.

[1] http://sk.wikipedia.org/wiki/Public_domain
[2] http://cs.wikipedia.org/wiki/Volné_dílo#Public_domain

S pozdravom