Re: =?utf-8?Q?=C5=BDiados?= =?utf-8?B?xaU=?= o preklad gnome-packagekit

On Tue, Jul 07, 2009 at 05:51:02PM +0200, helix84 wrote:

> V prilohe je navrh. Zmeny:
>  * univerzalny shebang (nie na vsetkych systemoch je bash default shell)

/bin/bash nie je default shell :-)

Ale máš pravdu. S "env" je to lepšie. Zmenené.

>  * Info o verzii (dal som datum, ak chces pouzi X.Y)

Hm. Tento prístup sa mi nepači, pretože to chce ručnú modifikáciu toho
čísla (či už v tvare X.Y, alebo dátum). Ideálne by bolo niečo, čo bude
fungovať automaticky.

>  * Copyright a licenciu (nie je urcena, BSD som dal ako priklad)

Ok. Problém s licenciou (presnejšie: autorskými právami) vyriešený.

Ďakujem za návrhy/pripomienky.

> Nieco mi tu asi unika, pretoze to nefunguje...
>
> $ ./check-po http://l10n.gnome.org/vertimus/pessulus/master/po/sk
> ========
> Vertimus
> ========
> Check for PO file availability... FAILED
> FATAL: PO file is not available on Vertimus page

To je preto, lebo na tej stránke teraz nie je žiaden PO súbor
uploadnutý.

Momentálne by malo fungovať napr.:
http://l10n.gnome.org/vertimus/sabayon/master/po/sk