Re: mmm

skús sa zaregistrovať znovu, ty si si dal meno ako číslo??

skript neposiela e-mail, on ti len zobrazí ako má vyzerať (potom ho máš u seba v archíve, keby so posielal tak ho nemáš na IMAP napr.)

skript overuje existenciu účtu cez fopen (niekde v archíve ML je tuším aj zdroják) a kedže URL neexistuje tak to správne diagnostikoval

[pk myhost ~]$ wget http://l10n.gnome.org/users/6205/
--2009-12-14 13:16:26--  http://l10n.gnome.org/users/6205/
Prevádzam l10n.gnome.org na IP adresu... 91.189.93.2
Pripájam sa k l10n.gnome.org|91.189.93.2|:80... pripojené.
HTTP požiadavka odoslaná, čakám na odpoveď... 404 NOT FOUND
2009-12-14 13:16:26 CHYBA 404: NOT FOUND.

je to dosť komplikované, GNOME je striktný tím, ale kvalitný

môžeš prekladať aj napr. vo VIM textový .po súbor, ale ja používam gTranslator

dal som ML do cc gnome-sk-list gnome org

--
Pavol Klačanský <pavol klacansky com>
Jabber/XMPP <pk jabbim sk>