Pokus c.2

Meno: Laco Horvath
E-mail: 6205 centrum sk

Člen gnome-i18n gnome org: áno
Člen sk-i18n lists linux sk: áno
Člen gnome-sk-list gnome org: áno
Bugzilla: 6205 centrum sk
Damned Lies: 6205 - ale tu mam problem. ked sa pod tymto aliasom prihlasim vidim
tam v rohu svoje meno Laco Horvath ale ked na neho kliknem, hodi mi to chybu ze neexistuje :(
Člen tímu: snad áno, viac tych mailin listov byt nemoze :)

Skúsenosti s prekladmi: V minulosti som prekladal hromadu veci cez launchpad.
IMHO najjednoduchsi a najprivetivejsi sposob.

Chcem pomôcť: Ano ano...chcem mat konecne Ubuntu 10.04 na urovni prelozene :) Kedze som doma nezamestnany, chcem
si zasluzit podporu z vasich dani :)