gnome-launch-box - master

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-launch-box - master - po (slovenský) je teraz 'Preložené'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-launch-box/master/po/sk

2. S tým by som celkom nesúhlasil. Ľudia od počítačov majú vo zvyku najprv uvádzať klávesy ako Alt (Ctrl a/lebo Shift) a až potom písmená alebo iné klávesy (čo je dobre, aspoň v tom je systém), ale keď klávesy stlačíš v inom poradí (napr. Shift a potom Alt), stane sa to isté.

Aj wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn uvádza, že kombinácia neznamená, že automaticky musí záležať na poradí - medzi významami som našiel aj tento: "the act of arranging elements into specified groups without regard to order"

Podľa mňa je najdôležitejšie to, čo si napísal - aby používateľ 1. kláves podržal, a tak stlačil druhý.

4. Zle som sa vyjadril. Je to ikona, ale na paneli nástrojov, nie ikona programu na pracovnej ploche.

No, myslím, že v origináli chybu nemajú, len v slovenčine to nechce "sadnúť".
("to" je predložka, kt. predznamenáva pád. Oni neskloňujú, ale majú takéto "srandy".) Úplne doslova by to mohlo byť niečo ako
"Mailovať komu", "Napísať e-mail komu","Napísať správu komu", "Poslať e-mail komu", a pod.
(Za "to" by v celej vete nasledovalo nejaké meno, napr. I want to mail my translation to Marcel.)

Ostatné som opravil.

Jaroslav Ryník
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.