=?utf-8?B?xb1pYWRvc8WlIG8gcHJpZGVsZW5pZSBtb2R1bG92IGdicmFpbnkgYSBtaXN0?= =?utf-8?B?ZWxpeA==?=

Ahoj Marcel,

píšem Ti ešte raz, lebo by som chcel aby sa táto vec vyriešila. Myslím, že sú tu 2 možnosti.

Jednu možnosť som už uviedol v e-maile s rovnakým predmetom, ktorý je na adrese http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-August/msg00000.html.

Druhou možnosťou by bolo prideliť tieto moduly inému prekladateľovi (alebo keby si ich pridelil sám sebe). Ako koordinátor na to máš právo a keď sa tak rozhodneš, budem to rešpektovať a nebudem preklady týchto modulov aktualizovať a nechávať začleňovať ľuďom, ktorí nepatria do nášho tímu.

Či už sa rozhodneš pre 1. alebo 2. možnosť, budem rád, keď mi odpíšeš.

Maj sa.

Jaro