=?utf-8?B?Wm1lbmEgw7pkYWpvdiDEjWxlbmEgdMOtbXU6IEphcm9zbGF2IFJ5bsOtaw==?=

Predchádzajúce údaje: http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2009-March/msg00032.html

Meno: Jaroslav Ryník
E-mail: jrynik yahoo co uk

Člen gnome-i18n gnome org: áno
Člen sk-i18n lists linux sk: áno
Člen gnome-sk-list gnome org: áno
Bugzilla: jrynik yahoo co uk
Damned Lies: http://l10n.gnome.org/users/jrynik/
Člen tímu: áno

Skúsenosti s prekladmi:
- doplnil som slovenský preklad hry gbrainy,
- doplnil som preklad programu Tux Paint,
- preložil som aj niekoľko internetových stránok,
  napr. http://www.slovnyk.org.ua/.

Chcem pomôcť:
Linux v svojom systéme spúšťam pomocou VMware Playera
(momentálne mám Debian5).

Na GNOME sa mi páči, že nejde o komerčný produkt a
poskytuje možnosť spolupracovať v tíme, čo poskytuje
priestor na diskusiu, čo mi umožní svoje vedomosti nielen
využiť, ale si ich aj obohatiť.