=?utf-8?B?UmU6IE5vdsO9IMSNbGVuIHTDrW11OiBNaWxhbiBTbG92w6Fr?=

> Načo to komplikovať? Napíše zle, upozorníme a
> druhýkrát napíše dobre.

Myslím, že k tomu menu by bolo férové dať nejaké upozornenie, lebo potom to vyzerá tak, že to nemajú zle len ľudia, čo sa prihlasujú, ale že je to zle aj v tom "vzore" na stránke.

Marcel, ak nesúhlasíš s návrhom, ktorý som mal minule, napadli mi ďalšie možné úpravy:

1)
napísať na adresu gnome-sk-list gnome org registračnú správu s predmetom Nový člen tímu: VašeMeno VašePriezvisko tohto znenia:

Meno: VašeMeno VašePriezvisko

alebo:

2)
napísať na adresu gnome-sk-list gnome org registračnú správu s predmetom Nový člen tímu: MENO PRIEZVISKO (napr. Nový člen tímu: Ján Novák) tohto znenia:

Meno: MENO PRIEZVISKO (napr. Ján Novák)

Jaro