=?utf-8?B?xb1pYWRvc8WlIG8gcHJpZGVsZW5pZSBtb2R1bG92IGdicmFpbnkgYSBtaXN0?= =?utf-8?B?ZWxpeA==?=

Žiadam o pridelenie modulov gbrainy a Mistelix.

Svoju žiadosť odôvodňujem takto:

Po pridelení bude môcť byť modul pridelený na korektúru a budú sa môcť riešiť sporné otázky.

V čase, keď som prekladal gbrainy, som netušil som, že existuje slovenský prekladateľský tím GNOME a preklady treba najprv poslať tam.

Poslednú opravu som odoslal mimo tímu preto, lebo išlo o opravu prekladu kľúčového termínu. Chcel som, aby používatelia mali správnu verziu čo najskôr.

Čo sa týka Mistelixu, keď som ho začal prekladať, nevedel som, že patrí do GNOME. Odvtedy, čo som sa to dozvedel, som preklad už neaktualizoval. Jeho pridelenie prispelo k tomu, že by som mohol doplniť preklad, nechať ho skontrolovať.

Jaro