=?utf-8?B?UmU6IEhsYXZpxI1rYSBzw7pib3J1IFBP?=

Ďakujem za všetky rady k úvodným komentárom k hlavičke.
Dúfam, že aj tento problém sa nejako podarí vyriešiť:

Check-po mi vypísal, že v údaji o poslednej oprave mám zmeniť časové pásmo z HH:MM+0100 na HH:MM+0200.

Problém je, že to síce dokážem zmeniť v Poznámkovom bloku, ale keď potom súbor znova uložím v poedite (aby prešiel kontrolou msgfmt), časové pásmo sa zmení naspäť na HH:MM+0100.

(Aj keď som si v nastaveniach vybral krajinu a jazyk, časové pásmo bolo stále HH:MM+0100)