=?utf-8?B?UmU6IEhsYXZpxI1rYSBzw7pib3J1IFBP?=

Priezvisko
> Nie. Mal som na mysli to, že za í v Tvojom mene máš
> vložený netlačiteľný znak
> označený ako:
>
> U+00AD SOFT HYPHEN
>
> Pravdepodobne sa to tam dostalo nejakým copy & paste.
OK, prepíšem to.

Hlavička
> To, čo máš v 4. riadku tam nechaj (po vymazaní U+00AD
> SOFT HYPHEN za í)
> a piaty riadok vymaž. Nie je potrebný.
A nevypíše potom check-po správu o chybe:

"FATAL: Too short or missing header comment block (at least 5 lines starting with # are required)"

Ide najmä o to, čo sa píše v tej zátvorke. Teda, či treba dať do hlavičky 5 riadkov a ak áno, čo má byť v tom piatom.

Ak nie, správna hlavička by mala vyzerať takto:
# Slovak translation of paperbox
# Copyright (C) 2009 Free Software Foundation, Inc.
# This file is distributed under the same license as the paperbox package.
# Jaroslav Ryní­k <jrynik yahoo co uk>, 2009.
msgid ""
msgstr ""
"Project-Id-Version: paperbox\n"

Ďakujem za všetku pomoc.