=?utf-8?B?UmU6IEhsYXZpxI1rYSBzw7pib3J1IFBP?=

> the paperbox package.
>
> Prvé tri riadky vyzerajú ok.
>
> Prečo si myslíš, že nasledujúci riadok by tam mal byť
> dvakrát?
> A ešte jedna vec: Pokiaľ viem, tak Tvoje meno je Ryník a
> nie Ryní­k :-).
Ak si myslel ten dĺžeň, tak moje priezvisko sa píše s dĺžňom. Pri e-mailoch mením í na i, aby mi náhodou "nespotvorilo" meno a aby sa dalo vždy ako-tak prečítať.

> 2009.
> 2009.
> Zhruba :-)

V čom mám chybu v 4. a v 5. riadku?
Resp. čo by som mal napísať do 4. alebo 5. riadka, aby tam nebolo moje meno 2x a aby s tým súhlasil aj po-check (dúfam, že tak sa volá)?