=?utf-8?B?UmU6IFphxI1sZW5lbmllIHByZWtsYWR1?=

> Nikde tam nie je možnosť prekladať nepridelené moduly.
Úplne súhlasím. Američania a Angličania, a iní, ktorých rodným jazykom je angličtina, by to určite pochopili takto. Pochopili by to aj Slováci, lenže... Naša kultúra (či mentalita?) je trošku priamejšia ako ich.

Navrhujem preto, aby sa text "Prekladateľ (Translator) prekladá jemu pridelený modul." v tabuľke s právomocami upravil na "Prekladateľ (Translator) prekladá iba jemu pridelený modul."

Je pravda, že zaradiť to medzi povinnosti by ozaj vyznelo príliš direktívne.

> Ešte som si uvedomil, že medzi právami chýba právo prekladať aj ostatné
> vetvy prideleného modulu.
BTW Aký je rozdiel medzi hlavnou vetvou a ostatnými okrem toho, že ostatné môžu časom vypadnúť a hlavná by mala ostať, ak to chápem správne?