=?utf-8?B?SGxhdmnEjWthIHPDumJvcnUgUE8=?=

Check-po mi v hlavičke našiel 3 chyby: nesprávny údaj o čas. pásme v pri Poslednej oprave PO súboru, nesprávne zapísaný údaj o množných číslach a chybu v úvodných riadkoch PO súboru, t.j. v komentároch.

Zmeniť čas a množné číslo by nemal byť problém, ale čo mám napísať do 4. riadka hlavičky, ktorý som nechal prázdny, aby to po-check zobral?

(Teraz to vyzerá takto:
# Slovak translation of paperbox.
# Copyright (C) 2009 Free Software Foundation, Inc.
# This file is distributed under the same license as the paperbox package.
#
# Jaroslav Ryník <jrynik yahoo co uk>, 2009.
#)

check-po napísal, že by tam malo byť
"# NAME <EMAIL ADDRESS>, YEAR(S).", ale ak to napíšem, bude to dobre? Ak sú to len premenné, čie meno tam mám napísať.

Ďakujem za radu.

Jaro