Re: check-po: =?iso-8859-1?Q?N=E1stroj_na_?= =?iso-8859-1?Q?kontrolu_form=E1tu_Slovensk=FDch_PO_s=FAborov?=

On Tue, Apr 21, 2009 at 01:24:31PM +0000, jrynik yahoo co uk wrote:

> Myslel som nejaký súbor *.exe, *.bat alebo *.com, aby sa to dalo spustiť aj vo windowse.

Aha. Tak takúto zvrhlosť si musíš urobiť sám, ak to chceš. bash skript
je oveľa univerzálnejšie riešenie použiteľné vo veľkom množstve
operačných systémov a dokonca aj vo Windows.

> Vypíše to
> bash: po-check command not found

A ako si sa to pokúšal spustiť?

Skús takto:

$ wget "http://live.gnome.org/SlovakTranslation?action=AttachFile&do=get&target=check-po";; \
-O - 2>/dev/null | bash -s http://l10n.gnome.org/vertimus/paperbox/master/po/sk

> Ono to vlastne nie je operačný systém. Je to taký program, ktorý
> imituje  prostredie linuxu vo windowse. Ak by Ťa to zaujímalo, www
> stránka je www.cygwin.com. Programuje ho firma Redhat.

Samozrejme, že viem, čo je Cygwin.
Ak by Ťa to zaujímalo, tak:
http://www.google.com/search?q=marcel+telka+cygwin

> Môže to byť aj tým, že som ho neskopíroval do správneho adresára.

Hm. Ako si predstavuješ "nesprávny adresár"? :-)