Re: check-po: =?iso-8859-1?Q?N=E1stroj_na_?= =?iso-8859-1?Q?kontrolu_form=E1tu_Slovensk=FDch_PO_s=FAborov?=

On Tue, Apr 21, 2009 at 10:35:50AM +0000, Jaroslav Rynik wrote:

> Vyzerá to super, ale nedalo by sa z toho urobiť exe-čko.

Aké exe-čko? Čo si pod "exe-čko" predstavuješ?

> Cygwin ho akosi nevie spustiť. Možno to bude aj v tom, že som jeho názov nechal bez prípony, má to tak byť?

Ako sa prejavuje "nevie spustiť"? Predpokladám, že jeden z problémov
bude ten, že po spustení skript vypíše niečo v zmysle:

Cygwin is not supported operating system

Ak je to tak, tak to je preto, lebo na Cygwine som to neskúšal. Po
malých úpravách to určite bude chodiť. Keď sa k nejakému Cygwinu
dostanem, tak to upravím, aby to chodilo, ale nezaručujem, kedy sa tak
stane. Ak chceš, môžeš port na Cygwin urobiť sám... Rád to potom
zaintegrujem do check-po na http://live.gnome.org/SlovakTranslation

Názov súboru nie je dôležitý. Ak potrebuješ, daj mu príponu akú chceš.