=?UTF-8?Q?gnome=2Dkeyring_=2D_preklad_dokon=C4=8Den=C3=BD?=

Posielam preklad gnome-keyring.
S niektorými reťazcami som mal dosť problém, tak som ich označil fuzzy. Drvivá väčšina prekladu by ale mala byť v poriadku. Nejakých 20 percent už bolo preložené, tam som zasahoval len minimálne.

Najväčší problém boli reťazce obsahujúce tzv. "login keyring", čo som preložil ako štandardný zväzok kľúčov, čo ale asi nie je najpresnejšie (a hlavne môže byť v konflikte s "default keyring", čo je opäť preložené ako štandardný zväzok kľúčov).