[RE] Prekladanie - pomoc

Ahoj,

myslím, že ten komentár ti napovedá to, že ten certifikát je zamknutý =>
ponechal by som ten tvoj pôvodný preklad "Aby mohol byť certifikát
importovaný, musí byť odomknutý"

Veľa šťastia

V Sobota, 11. apríl 2009 o 12:00 +0000, gnome-sk-list-request gnome org
napísal(a):

--
Pavol Klačanský

jabber/XMPP: pk jabbim sk