Prekladanie - pomoc

Mam mensi problem pri prekladani niektorych retazcov.. presnejsie: nie som si isty ci sa opierat o originalne retazce alebo komentare.. priklad:

pri prekladani gnome-keyring mam retazec:
In order to import the certificate, it must be unlocked
co som prelozil ako:
Aby mohol byť certifikát importovaný, musí byť odomknutý
avsak v komentaroch/kontexte ku retazcu je
Extracted comments:TRANSLATORS: The certificate is locked.
Takze to mam prelozit tak ako som prelozil alebo ako
Certifikát je zamknutý. ?

To je len jeden z mnohych retazcov.. trochu mam aj problem s tym ze o kope tych retazcov ani neviem kde vlastne su.. No co uz, mal som si zvolit nieco jednoduchsie na zaciatok a nie gnome-keyring :))