[gnome-nl] [DL]gimp-help - master : translation memory

Hallo Nathan en alle anderen,
ik heb een tijd geleden een versie van POedit PRO gekocht (en gemerkt dat het voorvertalen mij inderdaad veel tijd scheelt). Dat is waarom ik nu gebruik kan maken van zijn translation memory en ook dat ik gevraagd word om eraan bij te dragen.
Het blijkt een database met vertalingen te zijn die door de organisatie achter POedit wordt beheerd, en onder hun eigen licentie valt. Die licentie verwijst naar GPL maar niet naar FDL. Het idee van POedit is dat je de vertalingen overal voor mag gebruiken.

hartelijke groet,
Gerrit Jan