Re: [gnome-nl] U of je in Gimp

Hallo allen,
ik ben het die deze twijfel heeft gezaaid. Sorry. In mijn herinnering heb ik vorig jaar vrij snel nadat ik me
als vrijwilliger had aangemeld het voorstel gedaan en besproken om dit te veranderen, vanuit mijn achtergrond
zoals eerder beschreven. Ik werk al jaren met Gimp op Windows, wist vrijwel niet van het bestaan van Gnome of
de link ertussen. Wat mij betreft gaat dit alleen over de documenatie van Gimp. In mijn enthousiasme heb ik
er niet heel veel moeite voor gedaan, kan me ook niet precies herinneren of terugvinden hoe dan. Ik blijf
vooralsnog achter mijn keuze/voorstel staan, maar had het beter moeten afstemmen. Dus fijn dat dit nu gebeurt.
En ik zou het graag nog wat breder trekken. Ik blijf mij afvragen hoe ik die discussie en eerdere afspraken
kan terugvinden, heb nooit antwoord gekregen. Ik lees nu dat er een archief bestaat, archives/gnome-nl-list/,
maar dat kan het toch niet zijn?
Ik heb net als Marcia een goede inleiding ook erg gemist.

hartelijke groet,
Gerrit Jan
PS. ben momenteel ook nog met vakantie