Re: [gnome-nl] Gnome - Gimp vertaalproject

Halo Just en anderen,
Ik heb dus ook maar eens naar die Gimp-Gap gekeken.
Gimp Animation Package heet ie voluit, en het is een plugin die je dan eerst apart moet installeren,
maar ik lees ook meteen dat ie al lang niet is onderhouden en niet goed past bij de huidige GIMP versie. Dan denk ik maar dat dat niet binnenkort mijn grootste prioriteit is.

met vriendelijke groet,
Gerrit Jan Roelvink