[gnome-nl] ubuntu-software (vervolg)

Aanvulling op onderstaand mailtje:

Waarschijnlijk is ubuntu-software gebaseerd op gnome-software, aangevuld met specifieke ubuntu-berichten. In dat geval moeten wij van het ubuntu-vertaalteam nog meer dan 600 berichten vertalen :(

Beste medevertalers,

De module "gnome-software", zie [1], bevat nog ongeveer 666 onvertaalde berichten. Ik heb de 100% vertaalde module "gnome-software.gnome-3-38.nl.po" geopend, maar daar komen de onvertaalde berichten niet in voor. Een paar voorbeelden:

Fix manual detach when updating removable device firmware
Fix third party repo enabling not working
Hide add/remove shortcut buttons for parentally filtered apps

Ik vrees dat samenvoegen hier geen enkele zin heeft, maar misschien heeft iemand van jullie een idee.

Ook vind ik het gebruik van ubuntu-software en gnome-software nogal verwarrend. Hier zal ik nog nader naar kijken als ik tijd heb.

Groet,

Hannie

[1] https://translations.launchpad.net/ubuntu/focal/+lang/nl/+index?batch=300