[gnome-nl] [DL]chatty - master

Hallo,

De nieuwe status van chatty — master — po (Nederlands) is nu ‘Gecontroleerd’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/chatty/master/po/nl/

Ook hier bedankt! De overheveling heeft zo te zien nog niet plaatsgevonden, dus voorlopig moeten de
vertalingen nog handmatig ingediend worden. Ik heb nog wat zaken aangepast, als je akkoord bent mag je de
vertaling zeker doorgeven aan Purism.

'IM' vind ik persoonlijk onduidelijk en zie ik liever vertaald als 'chat', dat klinkt een stuk soepeler.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.