[gnome-nl] [DL]chatty - master

Hallo,

Er is een opmerking bij chatty — master — po (Nederlands) geplaatst.
https://l10n.gnome.org/vertimus/chatty/master/po/nl/

Nog even dit: ik kies persoonlijk steeds voor een infinitief als het gaat om een instelling (of een knop),
maar voor een indicatief of imperatief als het gaat om de uitleg bij die instelling. Bijvoorbeeld:

instelling: "Enable notifications"
uitleg: "Enable notifications for new messages"
wordt
instelling: "Notificaties inschakelen"
uitleg: "Schakel notificaties voor nieuwe berichten in"

Het is maar een gewoonte, maar ik vind dat het zo het duidelijkst overkomt. Helaas is het in de
vertaalbestanden niet altijd even duidelijk in welke context het stuk tekst voorkomt.

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.