Onderwerp: Suggestie voor vertaling
Datum: Tue, 26 May 2020 22:19:56 +0200
Van: Marijn Rombouts <post marijnrombouts nl>
Aan: lafeber-dumoleyn2 zonnet nl

Ha Hannie,

Ik heb je e-mailadres gevonden via de verschillende 'translation teams' van Gnome, ik begrijp dat jij coördinator voor het Nederlandse team bent.

Al enkele jaren gebruik Linux (Fedora, Manjaro) met Gnome, in het Nederlands.
Het viel me dat na 'uitschakelen/afmelden' er door de lengte van 'opnieuw opstarten' nooit in z'n geheel plaats is voor die uitdrukking. Recent schoot door me hoofd dat dit niet aan de orde zou zijn met de term 'herstarten'. Ik mail je daarom met de suggestie om 'opnieuw opstarten' te vervangen door 'herstarten', zodat het past in het menu.

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Met vriendelijke groet,

Marijn

P.S. Had eerst gemaild naar hannie ubuntu-nl org maar die bouncte en in het bericht stond dit mailadres