Re: [gnome-nl] Voorstellen Frank Geerlings

Dag Justin,

Bedankt voor je welkomstwoord, ik zal het zeker laten horen als ik ergens vragen over heb. Toevallig snijd je in het tweede deel van je mail een vraag aan waar ik ook mee zat:

Wat betreft die richtlijnen: In het ding dat ik vertaalde zag ik bijvoorbeeld in het origineel GNOME (alles in hoofdletters) staan, maar in de vertaling stond Gnome (met alleen een hoofdletter G). Ik heb dat zo gelaten, en ik zie jou nu ook Gnome schrijven in plaats van GNOME.

Toeval, of is daar iets over afgesproken?

Groeten,
Frank