Re: [gnome-nl] [DL]epiphany - master

Hallo Reinout,

Fijn dat je ook even gekeken hebt naar Epiphany.
Jouw suggestie is een goede. Doen we!

Wat betreft 24-uursklok het volgende. Ik moet er nog even naar kijken, maar als ik me niet vergis zijn beide notaties opgenomen in deze module, dus mag wat mij betreft ook de am/pm notatie blijven staan, ook al gebruiken we die niet.

Groet,
Hannie