Re: [gnome-nl] gnome-nl-list Verzamelmail, Volume 173, Nummer 3

Hallo,

Nadat Paul en ik met de vertaling van GIMP begonnen bleek ik het tempo van Paul van geen kanten bij te kunnen houden. Dus ging Paul alleen door en werd het hier stil. Maar ik ben er nog en wil best wat doen. Alleen niet zo snel dan.

Ik heb de po van Gimp-gap opgehaald en bekeken. Dat moet voor mij te doen zijn en ik ken de GAP. Nu gebruiken ook nog eens weinigen de GAP, dus is er weinig druk.

Zal ik dan GIMP-gap oppakken?

groet,

Just Vecht (jvecht)